Nézzük csak. Valószínűleg te egy olyan céget vezetsz, ahol a következő problémák/feladatok fordulnak elő és ezekre megoldást kellene találni:
Múlt századi levelezés
Akadozik a levelezés, sok a spam levél, az e-mail-ek nem minden eszközön szinkronizálódnak, a közös e-mail fiókokat csak a titkárnő tudja kezelni. Napi problémáitok vannak a szolgáltatóval, ráadásul nincs semmiféle mentés a levelekről.
A dokumentumok szanaszét
Gondot okoz, hogy mindenki a saját gépén vagy a céges NAS-on dolgozik. Doksik összevissza, senki sem tudja, hol a legújabb verzió. Sem otthonról, sem az ügyféltől nem tudjátok elérni a fájlokat. Mentés talán van, de ki tudja, hogy miről. Jó lenne egy közös felhős tárhely, ami biztonságos, bárhonnan elérhető és a korábbi verziók is hozzáférhetők benne.
Home Office? Háááát...inkább ne.
Nehézkesen vagy sehogy sem működik a Home Office. Aki otthon van, az max telefonálgatni tud, vagy a saját Excel fájljait kalapálja. Közös dumafelület, közös feladatkezelő sehol. Max messengeren megy a chat. A VPN néha megy, de inkább átküldöd a kész anyagot e-mail-en a bentieknek.
Tíz gépen húszféle Office
Egyikőtök megírja az ajánlatot, a másiknál szétesik. A Word havonta aktiválást kér, amit a rendszergazda 3-4 nap után készséggel elvégez. Nem baj, addig másik gépen dolgozol. Csak azon meg angol Office van telepítve, persze magyar helyesírásellnőrző nélkül.
Modern kommunikáció hiánya
Az ügyfeled 20MB-os mellékletet küld, de a levelezőprogid nem tudja kezelni, ezért meg sem kapod.
Jövő héten Teams meeting. Küldték a meghívót, deb a géped nem tudja elmenteni a naptáradba.
Csatlakozás helyett a Teams közli, hogy valami elavult és frissíteni kell. Sebaj, van 30 másodperced, amíg elkezdenek hallózni, hogy hol vagy.
Kibervédelmi, adatbiztonsági problémák
Fura levelek érkeznek az OTP, MVM, CIB, BRFK nevében, amikről nem tudod, hogy igaziak-e vagy sem. Szól az ügyfeled, hogy SPAM üzeneteket kap tőled. Egyes partnerektől nem kpasz meg leveleket vagy nem tudsz nekik küldeni.
Gyanítod, hogy valaki belépett a gépedbe, csatlakozik a WIFI-dre vagy valahogy kihallgatja a levelezésed.
Lefekvés előtt eszedbe jutott, hogy mi lenne ha az értékesítőd laptopját ellopnák a rajta lévő adatokkal.
OK, nem sorolom tovább. Csak annyit mondok, hogy ezekre a problémákra hatékony, jól működő megoldást nyújtanak a Microsoft M365 megoldásai, mi pedig egyszerűen, gyorsan be tudjuk vezetni ezeket a cégedbe, hogy a fenti problémákkal többé ne találkozzés élvezhesd a felhő megoldások ezen, és még számtalan előnyét.
Ráadásul akár eseti, akár havidíjas konstrukcióban vállaljuk a céged, dolgozóid informatikai támogatását is.
Figyelem! Honlapunkon az árak és egyéb adatok TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰEK!
A képek illusztrációk.
Mindent elkövetünk, hogy a honlapon aktuális árakat, rendelési információkat tüntessünk fel, de nem vállaljuk a felelősséget az esetleges elírásokért vagy informatikai problémából adódó nyilvánvalóan helytelen árért.
A honlapunkon leadott rendelések nem minősülnek szerződésnek! Az automata visszaigazolás tájékoztató jellegű. A megrendelést követően minden esetben telefonon egyeztetünk.
Az akciós árak a készlet erejéig érvényesek. Akciók, kedvezmények összevonására nincs lehetőség még akkor sem, ha ezt a webshop megrendelési folyamat megengedi.
Ajándék terméket kizárólag a készlet erejéig tudunk biztosítani.
Tekintettel a jelenlegi nehéz piaci helyzetre, fenntartjuk a jogot a következőkre:
- Készlethiány vagy extrém drágulás esetén fenntartjuk a jogot, hogy eltérjünk a kiírt receptúrától.
- Készlethiány, extrém drágulás vagy hibás ár/termékleírás esetén fenntartjuk a jogot, hogy elálljunk a szállítástól.
- Fenntartjuk a jogot a honlapon szereplő árak szállítási idők és egyéb információk értesítés nélküli változtatására.
- Amennyiben a megrendelő korábban már rendelt cégünktől, de a rendelését nem vette át vagy a megrendelőt a megrendelést követő 48 órában nem tudjuk a megadott elérhetőségeken elérni, úgy a megrendelést töröljük.
A fenti esetekben nem vállalunk felelősséget a módosult/meghiúsult szállításból fakadó bármiféle kárért vagy káreseményért sem megrendelő, sem harmadik fél felé.
Természetesen mindent elkövetünk hogy elégedett vásárlónk legyél és ha a fenti esetek valamelyike előfordulna, rögtön hívunk és megpróbáljuk a lehető legjobb megoldást nyújtani neked.